Olesija Saue

Persoonibränding

Persoonibrändingu ekspert/strateeg

Olesija Saue on persoonibrändingu ekspert, juhtimiscoach, raamatu „Bränd Nimega Sina“ kaasautor ning LinkedIn’i  Top Voice persoonibrändingu teemal. Olesija kireks on inimesed. Tema missiooniks on “anda tiivad ja inspireerida tegutsema” – seda selleks, et iga inimene saaks realiseerida oma maksimaalse potentsiaali ja saavutada erakordseid tulemusi olles tema ise. Olesija unikaalne lähenemine integreerib NLP tehnikaid persoonibrändinguga, tagamaks persoonibrändide autentsust ja mõjusust nii füüsilises maailmas kui ka digiruumis.

Oma doktoritöös käsitleb Olesija tulevikku suunatud ja tänapäeva juhtide jaoks äärmiselt olulist teemat – kuidas tehisintellekti võimalusi kasutades liidri digitaalset persoonibrändingut tõhustada.

Olesija Saue on raamatute „Bränd nimega Sina“ ja „360° mudel tööandja brändingus” kaasautor.

+ 372 508 9351

Olesija Saue (Foto Karen Härms)
Tutvustus

Olesija Saue on Goal Marketing OÜ strateeg, AoEC poolt akrediteeritud Executive Coach, ICF liige, sertifitseeritud NLP meisterpraktik , ainuke Eestis sertifitseeritud NLP coach,  EBS Executive Education koostööpartner. Omandanud rahvusvahelise ärijuhtimise magistrikraadi EBSis. Alustanud oma karjääri rahvusvahelises metallitehases personalijuhina, töötanud müügijuhina ja poolteist aastat hiljem sai Olesija edutatud tegevjuhiks. Ta on loonud nullist väga eduka metallivahendusfirma. Aastal 2009 käivitanud e-poe, mis ühendas 50+ partnerit, müünud üle 5000 kliendile ja aastal 2010 võitnud edukaima sotsiaalmeedia turundaja tiitli.

2008. – 2009. aasta finantskriisi ajal kaotas Olesija vaid mõne kuuga aga kõik, kaasaarvatud iseennast. Edukast ärist olid jäänud vaid suured võlad. See kogemus pani Olesijat oma elu täielikult ümber mõtestama ning innustas avastama ja taasleiutama iseennast. Coachingu, persoonibrändingu ja NLP õppimine ja omavaheline integreerimine on aidanud tal luua unikaalse tervikliku lähenemise persoonibrändingule. Olesija on juhtinud rahvusvahelist ajakirja Forbes Eestis, korraldanud konverentse ja käivitanud mitmeid edukaid sisuturunduslike projekte.

Viimase kümne aasta jooksul on Olesija konsulteerinud ja koolitanud väga palju erinevaid Eesti ja rahvusvahelisi ettevõtteid, tegelenud tegevjuhtide persoonibrändide arendamise ja haldamisega, 1:1 coachinguga, persoonibrändi strateegiate loomisega, aidanud mitmesajal ettevõttel sotsiaalmeedia strateegiaid luua ja brändisaadikute programme luua ning käivitada. Olesija on kirjutanud 2 raamatut: „Bränd nimega Sina“ ja  detsembris ilmub Äripäevaga koostöös raamat „360° mudel tööandja brändingus“. Olesija on õnnelikus abielus ja 9-aastase poisi ema. Ta väärtustab kirglikkust, arengut, koostööd ja FUN’i.

Tiitlid
  • Persoonibrändingu ekspert
  • Juhtimiscoach
  • NLP meister-praktik
  • Autor, koolitaja
Põhisõnumid
  • Tõeline jõud ja mõjusus tulevad iseenda tundmaõppimisest ja aktsepteerimisest just sellisena nagu sa oled.
  • Avasta ja jaga oma tõelist mina, et luua sügavamaid ja tähendusrikkamaid suhteid.
  • Sinu ainuke konkurentsieelis, mida pole võimalik kopeerida, oled sina ise. Õpi seda kasutama.
  • Füüsilise ja digitaalse persoonibrändi ühendamine loob sünergia, mis võimendab sinu mõju ja loob võimalusi, millest sa veel teadlik pole.
Raamatud
  • “360 kraadi mudel tööandja brändingus” (kaasautor Evelin Org) – 2024
  • “Bränd nimega sina” (kaasautor Evelin Org) – 2019
Võimalikud teemad
  • Kuidas luua tugevat ja autentset persoonibrändi, mis peegeldab tõelist mina ja eristab
  • Autentsus persoonibrändingus: miks on oluline olla truu oma tõelisele minale ja kuidas see mõjutab persoonibrändi tajumist.
  • Persoonibrändingu paradoks – kes on tõeline ekspert: nähtamatu asjatundja või nähtav mõjuisik.
  • Persoonibrändi arendamine digiajastul: kuidas kasutada sotsiaalmeediat ja digitaalseid platvorme oma persoonibrändi tugevdamiseks ja võimendamiseks.
  • Juhtide persoonibränding: kuidas tugev persoonibränd aitab juhtidel luua usaldust, suurendada meeskonna kaasatust ja saavutada soovitud eesmärke.
  • Isikliku ja professionaalse elu tasakaalustamine persoonibrändingus: kuidas jagada oma isiklikku ja professionaalset elu sotsiaalmeedias ja mujal, säilitades samas privaatsust ja autentsust.
  • Persoonibrändi ja ettevõtte brändi sünergia: kuidas strateegiliselt integreerida ettevõtte juhtide ja töötajate persoonibrände ettevõtte kommunikatsioonistrateegiatesse, et saavutada suurem mõju ja tõhusus turunduses.
  • NLP tehnikate integreerimine persoonibrändingusse: kuidas Neuro-Lingvistiline Programmeerimine aitab suurendada persoonibrändi autentsust ja mõjusust.
  • Kuidas autentsus ja persoonibränd aitavad luua sinu unistuste elu.
  • Kuidas müüa ilma müümiseta?
  • Kuidas avastada kes sa päriselt oled?
  • Kuidas ületada digitaalse nähtavuse hirmud?
  • Milleks juhtidele ja professionaalidele sotsiaalmeedia.
  • Potentsiaali avastamine ja realiseerimine läbi persoonibrändingu.
  • Müüdid, stereotüübid, trendid.

Missioon

Olesija missioon persoonibrändingu eksperdi ja coachina on juhendada inimesi sügavamale iseendasse, aidates neil avastada, kes nad päriselt on ja mida nad päriselt tahavad. Ta leiab, et see on rohkem kui lihtsalt karjääri edendamine või persoonibrändi loomine; see on teekond oma tõelise identiteedi ja kirgede avastamiseks.

Persoonibränding on Olesija sõnul võimas tööriist, mis võimaldab inimestel mitte ainult enda sees peituvat potentsiaali avastada, vaid ka seda maailmaga jagada autentsel ja mõjusal viisil. See tähendab oma loo jutustamist, oma väärtuste, tugevuste ja unikaalsuse väljendamist nii, et see inspireerib teisi ja muudab meie maailma.

Olesija arvab, et kui inimesed avastavad oma tõelise identiteedi ja õpivad seda julgelt jagama, loovad nad võimsa persoonibrändi, mis ei ole ainult nende karjääri või ettevõtte visiitkaart, vaid ka nende panus maailma, mis peegeldab nende unikaalsust. Persoonibrändingu ja NLP (Neuro-Lingvistiline Programmeerimine) omavaheline integreerimine avab võimsa tee sügavamale eneseavastusele ja autentsele eneseväljendusele, võimaldades inimestel luua tugeva persoonibrändi, mis kajastab nende tõelist olemust ja väärtusi.  Tema lähenemises on oluline mitte ainult füüsilise ja digitaalse persoonibrändi arendamine eraldi, vaid ka nende kahe aspekti ühendamine, et luua ühtne ja terviklik brändikogemus.

Olesija eesmärk on olla inimeste teekonnal toetajaks ja julgustajaks, pakkudes neile tööriistu, teadmisi ja inspiratsiooni, et nad saaksid luua ja elada elu, mis on tõeliselt nende oma ja millel on sügav mõju.

Olesija jaoks on oluline füüsilise ja digitaalse kuvandi omavaheline integreeerimine, seda just tugevate (vanakooli) professionaalide ja juhtide/ettevõtete omanike puhul, kes on füüsilises maailmas väga tugevad eksperdid aga digitaalses maailmas nähtamatud.

“Meil kõigil on digitaalne kaksik! Sina otsustad kas see töötab sinu kasuks või kahjuks!”