Kommuni­katsiooni­võimendi

Non-tech AI Advisory × GoodNews Communication

GoodNews Communication (Foto Evelin Kruus)
GoodNews
Estonia, Tallinn
+ 372 5551 7551
Sinu agentuur

Heal kommunikatsioonil on jõud.
Targalt suunatud levikul on võim.

Hea kommunikatsioon on nähtav. Mõjus kommunikatsioon on usaldusväärne. Targalt suunatud levik on kasumlik. Kommunikatsioonivõimendi on täpne, andmepõhine ja läbimõeldud strateegia igas kanalis.

GoodNews Communication on tuntud oma inimliku, ausa ja meeldejääva kommunikatsioonikeele poolest. Nad oskavad tabada brändi tuuma ja rääkida sellest nii, et ajakirjandus kuulab ja publik haakub. Sageli jääb isegi parim lugu ühekordseks sähvatuseks, kui kliendil puudub toetav jätkusüsteem, strateegia ja mõõdetav suund müügini.

Siin astub mängu KOMMUNIKATSIOONIVÕIMENDI, mis ühendab GoodNewsi loomuliku meediataju ja sisuloo turundusstrateegia, andmeanalüüsi ja müügipsühholoogiaga – et igast sõnumist sünniks liikumine ja igast nähtavusest tulemus.

KOMMUNIKATSIOONI­VÕIMENDI TERVIK­STRATEEGIA EEST VASTUTAVAD

Krista Lensin

Krista Lensin

digitaalne PR ja orgaaniline mainekujundus
Kati Torim

Kati Torim

sõnum, strateegia ja mainekujundus
Monika Kuzmina

Monika Kuzmina

kommunikatsioon ja meediatöö

Teet Torim

Teet Torim

strateegiline äriarenduse võimendus

Kellele?

Monika Kuzmina
  • Asutajad, eksperdid ja liidrid, kellel on toimiv toode, on tugev mõjuvõime kommunikatsioonis, aga see ei kajastu müükides.
  • Teenusepakkujad, kelle tooted või teenused vajavad andmepõhist lähenemist, selget teenusedisaini ja äristrateegilist selgust, kuidas panna oma sõnum ja missioon enda ettevõtet kasvatama.
  • Kui feimi on, aga sulli napib.

ON AEG …

Kõneisikuid

Oleme koostööd teinud Eesti parimate ekspertide, spetsialistide ja liidritega erinevatest valdkondadest.

Tegutsemisaastaid

GoodNews on heade sõnumite kandja ja kangelaste meediaagentuurina tegutsenud juba üle 12 aasta.

Kajastusi aastas

Loome ja korraldame igal aastal enam kui 1000 meediakajastust.

Sina muudad maailma

Nüüd ON SINU AEG astuda varjust välja, jagada häid sõnumeid ja muuta maailma! Hakkame asjaga pihta!

Teenused

Põhi-
teenus

MAINEAUDIT +
KASVU­STRATEEGIA

(3-kuuline koostöö)

360kraadine ülevaade sinu nähtavusest ja mõjust digikanalites, koos selgete parendussoovitustega, 3 peamise teenuse/toote mainekujundus ja terviklik strateegiadokument, millele rajada edasised turundustegevused

Hind: 4 700 € + km

Brändi ja sõnumi positsioneerimise audit

  • Brändi kuvandi ja konkurentsipositsiooni analüüs (konkurentide nõrkused versus sinu tugevused – mainekujunduse strateegia selle baasil)
  • Sõnumite selgus, loogika ja mõju – kas klient mõistab, mida ja miks sa teed
  • Liidrikuvandi tugevused ja arenduskohad: kui usaldusväärselt ja mõjusalt sa online-keskkondades nähtaval oled

Veebikogemuse ja nähtavuse hindamine

  • Kodulehe ja/või e-poe audit: kasutajakogemus, CTA-d, brändikeel ja struktuur
  • SEO-audit: märksõnad, leitavus, tehniline ülesehitus
  • Sotsiaalmeedia strateegia, järjepidevus, engagementʼi kvaliteet
  • Orgaanilise ja tasulise nähtavuse seosed: milline on reklaamide mõju orgaanilisele ulatusele
  • Klienditeekonna katvus: millised kanalid töötavad ja kuhu jäävad augud
  • Kanalite roll ja koostoime – kas turundustegevus on koordineeritud või killustunud

Teenusekommunikatsiooni ja kujunduse ümberdisain

  • 3 peamise toote/teenuse brändikeele ja visuaalse kommunikatsiooni täpsustamine
  • Sõnumite joondamine strateegilise eesmärgiga (müük, usaldus, nähtavus)

Lõppanalüüs ja tegevuskava

  • Ülevaatlik, lihtsalt loetav raport, millele rajada turundustegevused

Kava:

  • 1. kuu: auditi esitlus + strateegiline töökohtumine (2 h)
  • 2. kuu: reklaamistrateegia ja partnerkoostöö (2 h)
  • 3. kuu: mõõdikupõhine tulemuste analüüs ja parendused (2 h)
  • Lisaks ~ 22 h iseseisvat ettevalmistus- ja arendustööd
  • Kogumaht: 30 h
Kati Torim. Foto: Christian Zimmermann

Auditi viivad läbi Kati ja Teet Torim

Kati Torim ja Teet Torim on teinud turundusstrateegiaid, koolitusi, AI-töötubasid ja auditeid erinevatele Eesti ettevõtetele (MM Grupp, Vapiano, Elisa, Tallinna Linn, Nasdaq, EAS, Elisa, Delfi, Eesti Lennuakadeemia, Ülemiste Keskus, KSA Silmakeskus, Balmerk, Puumarket, Reterra, Fontes, Figure Baltic Advisory, Ehitustrust jpt.)

Kati Torim on uue ajastu teenusedisaini ja mainekujunduse strateeg, kes kasutab oma töös nii turunduspsühholoogiat, kui ka AI-first lähenemist.

Ta on rahvusvahelise kasvuagentuuri Non-tech AI Advisory asutaja ning Oporto Forte AI-filiaali rahvusvaheliste suhete juht. Ta tegutseb mentorina ettevõtluse, AI ja juhtimise vallas Euroopa innovatsiooniakadeemias (Porto, Qatar), Kiuas kiirendis (Soomes) ning STEM keskuses (Egiptus).
Kati õpetab liidritele, kuidas vältida läbipõlemist praktiliste AI-vahendite ja enesejuhtimise kaudu.

Tema 15-aastane kogemus ettevõtjana ulatub brändistrateegiast kuni sisuloomepsühholoogiani, keskendudes just kliendipsühholoogia, kommunikatsioonivõimenduse ja teenusedisaini ristumiskohale. Ta on olnud edukate exit’itega ettevõtete mainekujunduse partner – sh Boost Yourself maineaudit enne liitumist Shroomwelliga (rebrändingu tulemusel hinnati ettevõte liitumise hetkel 3,6 mln.)

Teet Torim on strateegiline digiturunduse arhitekt, Non-tech AI Advisory arendusjuht ja Oporto Forte AI-filiaali juht. Ta juhib AI Salon Porto Haru keskust ning loob uue ajastu ärivõrgustikku, mis viib AI-oskused ettevõtjateni üle maailma.

Varasem Eesti E-kaubanduse Liidu juhatuse liige ja TalTechi digiturunduse lektor Teet on juhtinud ka müüke rahvusvahelistes suurettevõtetes ning asutanud Nullist sotsiaalmeediakooli. Tema fookus on sotsiaalmeedia strateegiad, tehnilised turunduslahendused ja tulemuspõhine nähtavuse kasvatamine.

Digitaalne PR ja isikubrändi võimendus

Jätkuteenus

Milleks see on loodud?

Kui sinu ettevõtte või isiklik kuvand vajab nähtavuse, usalduse ja mõjususe võimendust, siis see teenus aitab sind välja mugavustsoonist – ning viib sind meediasse, digikanalitesse ja inimeste teadvusse professionaalselt ja läbimõeldult.

See ei ole ainult meediasse saamine – see on:

  • isikubrändi strateegiline ehitamine,
  • teadlik loo raamimine ja sõnastamine,
  • sotsiaalmeedia ja meediatöö kooskõla loomine.

Koostöös Krista Lensiniga ja Monika Kuzminaga

Hind: 4 700 € + km

TEEMAD

  • Isikliku loo loomise ja sõnastamise töötuba
  • Sotsiaalmeediaprofiilide mainekujundus orgaanilise leviku jaoks
  • „15 sekundit efekt“ – kuidas toota ise mõjusat videoreklaami
  • Sõnakasutuse kunst – mõjususe strateegia avalikkuses
  • Praktika „Vastikud küsimused“

MIDA PRAKTILISELT SAAD?

  • Eksklusiivne videointervjuu workshopʼi ajal Krista Lensiniga turundustegevuse toetamiseks
  • Ajakirjanduslik meediaplaan, periood 1 kuu
  • Maineauditi tulemustest lähtuvalt persoonilugu meedias
  • 2 professionaalset valdkonnapõhist nõuandvat eksperdi meediakajastust

 

REKLAAMIHALDUS in-house digiturundusagentuuriga

(META + Google ADS)

Koostöös GoodNews Communicationi in-house digiturundusagentuuriga

  • Alates: 1 100 € + km / kuu (lõplik hind sõltub kliendi selgetest soovidest, materjalide olemasolust ja selgest konkreetsest koostööst)
  • Soovituslik periood: 3 kuud
  • Tasuliste kampaaniate haldus ja optimeerimine
  • Reklaamtekstid ja visuaalid
  • Tulemuste igakuine analüüs ja soovitused
  • Strateegilised kohtumised 1× kuus
  • Täpne hind sõltub valitud kanalitest ja mahust

VIP-PAKETT

“Kommunikatsiooni­võimendi”

Miks võtta teenused tervikpaketina?

Sinu brändi nähtavus, usaldus ja tulu ei teki juhuslikult. Tugev mõju sünnib ainult siis, kui sõnum, meedia, reklaam ja müügiteekond töötavad koos ühe süsteemina.

VIP-pakett ühendab analüüsi, loovuse, PR-i, reklaami ja iganädalase strateegilise juhtimise. Me ei tee ainult auditit ja soovitusi – me aitame sul need süsteemselt ellu viia.

Krista Lensin
Kati Torim
Monika Kuzmina
Teet Torim

VIP-PAKETT KOOSNEB KOLMEST TEENUSEST:

MAINEAUDIT + KASVUSTRATEEGIA

  • Brändi kuvandi ja konkurentsipositsiooni analüüs
  • Kodulehe, SEO, sotsiaalmeedia ja reklaamide audit
  • 3 teenuse/toote kommunikatsiooni ja kujunduse ümberdisain
  • Klienditeekonna ja kanalistrateegia hindamine
  • Ülevaatlik strateegiadokument ja tegevuskava

Koostöö struktuur:

  • 1. kuu: auditi esitlus + strateegiline töökohtumine (2h)
  • 2. kuu: reklaamistrateegia ja partnerkoostöö (2h)
  • 3. kuu: tulemusepõhine analüüs ja parendused (2h)
Digitaalne PR ja isikubrändi võimendus

TEEMAD

  • Isikliku loo loomise ja sõnastamise töötuba
  • Sotsiaalmeediaprofiilide mainekujundus orgaanilise leviku jaoks
  • „15 sekundit efekt“ – kuidas ise mõjusat videoreklaami toota
  • Sõnakasutuse kunst – mõjususe strateegia avalikkuses
  • Praktika „Vastikud küsimused“

MIDA TÄPSEMALT SAAD?

  • Eksklusiivne videointervjuu workshopʼi ajal Krista Lensiniga turundustegevuse toetamiseks
  • Ajakirjanduslik meediaplaan, periood 1 kuu
  • Maineauditi tulemustest lähtuvalt persoonilugu meedias
REKLAAMIHALDUS 3-KUUD (META + GOOGLE ADS)
  • 3 kuud (1 100 € kuus)
  • Kampaaniate haldus ja optimeerimine
  • Müügile suunatud reklaamtekstide ja visuaalide loomine
  • Tulemuste igakuine analüüs ja strateegilised soovitused

BOONUS

3 KUU JOOKSUL KAKS KORDA KUUS STRATEEGIAKOOSOLEK 4 VÕTMEISIKUGA (kolmapäeviti, 1 tund, online)

Koos: VIP-paketiga liidetud igakuine tugi

  • 2x kuus 1-tunnine veebikoosolek kogu meeskonnaga (Monika, Kati, Teet, Krista vastavalt teemadele)
  • Regulaarsed vahekokkuvõtted, kampaaniate seire ja sisulised suunamised
  • Võimalus jooksvalt täpsustada, kohandada ja võimendada tegevusi reaalajas
  • Koosloome, mitte üksikprojekt – me oleme osa sinu meeskonnast
Teet Torim

KOKKUVÕTE: MIDA SAAD VIP-PAKETINA?

  • Süvitsi läbitöötatud maineaudit ja strateegiadokument
  • Tugev ja professionaalne isikubrändi kuvand
  • Toimiv reklaami- ja kasvumootor
  • Iganädalane koostöö ja tugi meeskonnalt, et kõik liiguks õigel ajal ja õigesse kohta
  • Auditi viivad läbi Kati Torim ja Teet Torim
  • PR-töötoad viivad läbi Krista Lensin ja Monika Kuzmina
  • Reklaamihaldust viib ellu GoodNews Communicationi digiagentuur
  • Strateegiakohtumistel (2 x kuus) osalevad kõik võtmeisikud – sinu tulemused on meie tiimitöö

VIP-paketi hind

  • Hind: 4 700 € +  4 700 € + 3 300 € = 12 700 € 11 250 € *

* lisandub käibemaks

Meeskond

01.

Monika Kuzmina

Monika Kuzmina

Kommunikatsioon ja meediatöö

Monika on GoodNews Communicationi asutaja ja juht, kelle selge tugevus peitub oskuses tuua brändidest esile lood, mis liiguvad inimeselt inimesele – ning jõuavad meediani, kus need ka kajavad.

Rohkem kui kümme aastat on ta kujundanud ettevõtete ja isikubrändide kuvandit, olles tuntud usaldusväärsete, inimsõbralike ja sisukate lugude meistrina. Tema oskus töötada ka tundlike teemade ja väärtuspõhise kommunikatsiooniga teeb temast kogu Kommunikatsioonivõimendi eetilise ja sisulise telje.

02.

Kati Torim

Sõnum, strateegia ja mainekujundus

Kati on kommunikatsioonistrateeg, Non-tech AI Advisory kaasasutaja ning psühholoogiliselt täpse sõnumiloome ekspert. Tema tugevus on ühendada brändi identiteet, äriline eesmärk ja turunduspsühholoogia toimivaks tervikuks.

Ta on aidanud mitmeid ettevõtteid kasvu- ja positsioneerimisetapist eduka exit’ini. Kommunikatsioonivõimendis juhib Kati sõnumi selgust, strateegilist auditeerimist ja brändi mõjuvõimendust.

Monika Kuzmina

03.

Teet Torim

Teet Torim

Strateegiline äriarenduse võimendus

Teet on digistrateeg ja süsteemse turundusarhitektuuri looja, kelle spetsialiteet on SEO, reklaamihaldus, sotsiaalmeediataktika ja kampaaniate andmepõhine optimeerimine.

Tema juhtimisel muutuvad nähtavus, konversioon ja klientide liikumisteekond mõõdetavaks, hallatavaks ja arendatavaks. Kommunikatsioonivõimendis vastutab Teet strateegilise turundusinfrastruktuuri, kanalivalikute ja tulemuspõhise kasvumudeli eest.

04.

Krista Lensin

Digitaalne PR ja orgaaniline mainekujundus

Krista on tunnustatud meediapersoon ja PR-mentor, kelle eriline oskus seisneb selles, et ta aitab klientidel rääkida oma lugu nii, et neid mitte ainult ei kuulata – vaid kuulatakse lõpuni ja jagatakse edasi.

Tema kogemused ajakirjaniku, saatejuhi ja toimetajana aitavad klientidel kujundada sellise digitaalse kuvandi, mis sobib nii sotsiaalmeediasse kui pressilauale. Kommunikatsioonivõimendis vastutab Krista isikubrändide nähtavuse, avaliku esinemise ja meediasuhtluse mõjuvõimenduse eest.

Krista Lensin

Meedia­agentuur neile, kes muudavad ÜHISKONDA PAREMAKS!

BEHIND THE SCENES

ON AEG astuda välja, jagada häid sõnumeid ja muuta maailma!

ACTION

Märgatud ja märgised

2025 Edukas Eesti Ettevõte

Edukas Eesti Ettevõte sertifikaat on Eesti tuntuim, vanim ja laialdasemalt kasutusel olev kvaliteedimärgis, mida saavad osta vaid eeskujuliku krediidireitinguga (A, AA või AAA) ettevõtted.

Edukas Eesti Ettevõte sertifikaat põhineb ettevõtte eelmise majandusaastal. Kauaaegselt edukatel ettevõtetel vaadatakse aga möödunud 5, 10, 15 või 20 viimase majandusaasta tulemusi. Sertifikaadi saanud ettevõtted on järjepideva eeskujuliku krediidireitinguga Eesti Vabariigi usaldusväärseimad äripartnerid ja tööandjad.

2024 Edukas Eesti Ettevõte

Edukas Eesti Ettevõte sertifikaat on Eesti tuntuim, vanim ja laialdasemalt kasutusel olev kvaliteedimärgis, mida saavad osta vaid eeskujuliku krediidireitinguga (A, AA või AAA) ettevõtted.

Edukas Eesti Ettevõte sertifikaat põhineb ettevõtte eelmise majandusaastal. Kauaaegselt edukatel ettevõtetel vaadatakse aga möödunud 5, 10, 15 või 20 viimase majandusaasta tulemusi. Sertifikaadi saanud ettevõtted on järjepideva eeskujuliku krediidireitinguga Eesti Vabariigi usaldusväärseimad äripartnerid ja tööandjad.

2023 Vaimset tervist väärtustava organisatsiooni kuldmärgis

Peaasi.ee annab kord aastas välja vaimset tervist väärtustava organisatsiooni märgiseid. See on ellu kutsutud, et tunnustada neid organisatsioone, kes juba väärtustavad oma töötajate vaimset heaolu ning teevad teadlikke samme selleks, et inimeste tervis oleks tööl hoitud. 2023. aastal esmakordselt välja antud vaimset tervist väärtustava organisatsiooni märgise pälvisid 126 tööandjat, kuldmärgise sai ka GoodNews Communication.

2021 Mitmekesisuse kokkulepe

Mitmekesisuse kokkulepe on vabatahtlik kokkulepe, millega liitudes kinnitab ettevõte, et austab inimeste mitmekesisust ning väärtustab võrdse kohtlemise põhimõtet nii oma töötajate, partnerite kui klientide seas. Kokkuleppega liitunud organisatsioonid moodustavad kogukonna, et ühiselt jagada kogemusi ja edendada võrdse kohtlemise teemat nii enda organisatsioonis kui ühiskonnas laiemalt.