Müü ise või müüakse sulle

Oskus müüa on üks olulisemaid oskusi elus. Me kõik müüme ühel või teisel moel: kas iseennast tööintervjuul, ideed sõbrale, oma töötulemusi ülemusele, tooteid klientidele või näiteks kaalulangetamist iseendale. Müük toimub isegi siis, kui laps soovib, et vanemad ostaksid talle mänguasja.

Ehkki seda raamatut loevad maailmas miljonid müügi- ja karjääriinimesed, on autor mõelnud kirjutades kõigi peale, kes soovivad elus kaugemale jõuda ning mõista, mis toimub inimpsüühika ja suhtlemisega saavutatud tulemuste taga. See raamat sobib Sulle ideaalselt ka siis, kui soovid juhtida oma elu ise, mitte lasta seda teistel teha.

Sa õpid siit edu strateegiaid, kuidas ületada vastasseise ja eri seisukohti sõnade ning suhtumisega.

Ühtlasi annab raamat arusaamist,

  • milliseid veenmise kunste kasutavad edukad inimesed,
  • mis on peamine põhjus, miks inimestele ei meeldi müük,
  • kuidas näha ette, mida teised ütlevad ja teevad,
  • kuidas ehitada usaldust,
  • kuidas müüa ilma survet kasutamata,
  • mis on müügis edu saavutamiseks kaks kõige olulisemat sammu,
  • kuidas lühendada müügitsüklit,
  • kuidas pöörata ümber negatiivseid vestlusi ja palju muud huvitavat.
 
Grant Cardone

Autor

Periood

kajastust

Projekti ülevaade

Monika Kuzmina

Monika Kuzmina

Vastutaja

Müügiinimesed on majandusele sama tähtsad nagu kirjanikud Hollywoodile.

Mõned mõtted, kuidas negatiivsusega sotsiaalmeedias toime tulla!

1. Suhtu oma mainesse sotsiaalmeedias nagu päriselus. Käsitle rünnakuid sotsiaalmeedias nagu päriselus, ära suhtu neisse kergelt, vaid tegele nendega ise ja ära delegeeri. Sinu nimest ja mainest pole midagi tähtsamat.

2. Võta kõiki negatiivseid postitusi võimalusena. Kõiki kaebusi, rünnakuid ning kliendi rahulolematuse ilminguid tuleb käsitleda võimalusena, mitte probleemina (kui need ei osutu millekski muuks). Rahulolematu kliendi või negatiivse postituse saab õigesti tegutsedes pöörata fänniks või komplimendiks. Raamatu autori ettevõttes kehtib näiteks poliitika, et kõigi kaebuse esitanud klientidega tegelen tema isiklikult. Eesmärk on teha probleemist kõigi võit.

3. Tegele kohe. Mida varem kaebusega tegeled, seda kergemini leiab see lahenduse. Kiiresti vastamise korral on mõistlikud inimesed Sulle enda prioriteediks seadmise eest tänulikud. Ära vasta eesmärgiga panna inimest postitust kustutama, pigem tegele otse murega. „Oi, ma nägin internetis Teie postitust ja tahtsin kohe helistada ning uurida, mida saame olukorra lahendamiseks teha. Mul polnud sellest aimugi. Rääkige, mis juhtus. Kuidas saan seda lahendada?” Kui saad sellega hästi hakkama, kustutab enamik inimesi postituse ära või kirjutab hoopis, kui suurepärane Sa oled.

4. Kontakteeru otse. Ära vasta negatiivsele avalikult, sest nii tõmbad sellele vaid lisatähelepanu. Nagu iga kommunikatsiooni puhul on ka siin kõige parem kas helistada, otsesõnum saata või võimalusel isegi isiklikult kohtuda. Ole vastates ettevaatlik, et ei mainiks mingit vääriti tegutsemist, pigem anna teisele poolele teada, et vajad nõu, kuidas tema pahameelt vähendada.

5. Ole ennetav. Mainekujunduse parim lahendus on rünnak, mitte kaitse. Loo võimalused positiivsete postituste ja soovituskirjade, isegi videote kogumiseks nii oma ettevõtte kui ka enda kohta. Julgusta Sinuga äri teha armastavaid inimesi oma kogemust ka teistega jagama ning tee see neile lihtsaks. Tööta välja agressiivseid avalike suhete kampaaniaid oma hea töö, ettevõtmiste ja panuste kohta, mis kaaluvad negatiivse üles.

6. Tea oma piire. Kuigi Gardone arvab, et iga kaebus on võimalus, pead teadma, millistes lahingutes võidelda ning millistest taganeda. Osa inimeste eesmärk on vaid Sinu keskendumisvõimet ja energiat neelata. Nad ei otsi lahendust, vaid võimalust Sind vampiirina tühjaks imeda. Osa inimeste eesmärk on ainult lärmata, negatiivsust ja viha külvata. Kohe, kui näed, et inimene on huvitatud üksnes negatiivsusest, jäta asi katki ega ära seo end sellega.

Kajastused

KÜSI PAKKUMIST