Mida iganes sa ka ei arvaks, arva risti vastupidi

„Vaimustav, ulakas, võluv, ärritav ja täiesti pöörane Paul Arden on uskumatu loova energiaga õnnistatud geenius, kes tegutseb terve mõistusega, mis lihtsalt ei ole… noh, terve.“ – Roger Kennedy, Saatchi & Saatchi

“MIDA IGANES sa ka ei arvaks, arva risti vastupidi“ pöörab julgelt pea peale meie arusaamad tööst ja maailmast. Selle asemel et pakkuda tavalisi igavaid nõuandeid, pakub Paul Arden siin põnevaid sõnamänge, aforisme ja paradoksaalseid mõttekäike.

Ükskõik kas tegeled müügi, juhtimise või ostmisega, annab Arden sulle inspiratsiooni oma originaalsete mõtete, vaimukate anekdootide, ägedate piltide ning kunstnike, teadlaste ja filosoofide erakordselt tabavate ütlustega.

“MIDA IGANES sa ka ei arvaks, arva risti vastupidi“ sunnib sind üle vaatama mis iganes mõttemallid – isegi siis, kui sa ei teadnud seni, et sa nii mõtled. See annab sulle kindlust suuremat riski võtta ja nautida oma tööd rohkem, kui oleksid osanud ette kujutada.

  • See raamat selgitab, millist kasu võib tuua valede otsuste tegemine.
  • See näitab, kuidas risk annab sulle tegelikult elus kindluse.
  • See ütleb, miks ebamõistlikkus on parem kui mõistlikkus.
  • See räägib sellest, kuidas varuda rohkem enesekindlust, kui hakkad riske võtma.

PAUL ARDEN, menuraamatu „IT’S NOT HOW GOOD YOU ARE, IT’S HOW GOOD YOU WANT TO BE“ autor, on Saatchi & Saatchi endine loovdirektor ja Briti reklaamimaailma legend.

Paul Arden

Autor

Periood

kajastust

Projekti ülevaade

Monika Kuzmina

Monika Kuzmina

Vastutaja

Sa ei saa kogu aeg muudkui võidelda ja kaotada – nii muutud sa ise probleemiks.

Katkend raamatust

Kelle arvamus tema peas keerleb?

Mu sõber viis kord oma kolleegi Põhja-Londonisse ühele kunstinäitusele.

Näitus koosnes enamalt jaolt põhivärvides värvitud õõnesplokkidest ehitatud tugitoolidest ja sohvadest.

Sõbra töökaaslane nurises: «Sa tassisid mind siia seda rämpsuhunnikut vaatama! Me oleks võinud selle asemel hoopis kuskil mõnusalt lõunat süüa…»

Ja rääkis kogu tee tagasi kontorisse muudkui, milline jama see kõik on.

Kui nad tagasi jõudsid, ütles mu sõber talle: «Näed, sa ütled, et sulle ei meeldinud see näitus, aga samas pole sa suutnud siiani mitte millestki muust rääkida kui sellest.» Ükskõik, kas näitus meeldis tema või mitte, üks oli selge – ta ei suutnud seda unustada.

Kui mõni töö on alles uus ja värske, siis ei saagi eeldada, et see sulle kohe meeldib, sest sul pole seda millegagi võrrelda.

See püüe või jõupingutus saada aru asjadest, millest sa esialgu aru ei saa, teeb need sinu jaoks palju väärtuslikumaks, kui sa neid kord mõistad.

Hea kunst räägib ise enda eest. Ja see ei tähenda, et see peab sulle meeldima. Nii et järgmine kord, kui lähed kunstinäitusele või kohtad niisama midagi teistsugust, siis jälgi, mis tundeid see sinust tekitab, ja püüa kujundada selle kohta oma arvamus.

Nii saab sinust endast kriitik, mitte kellegi teise arvamuse vahendaja.

Kajastused

KÜSI PAKKUMIST